Известие

Collapse
No announcement yet.

Допълнителен горивен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Допълнителен горивен филтър

    Здравейте,
    Казуса е следният:
    Преди време колата трудно палеше, прекъсваше и т.н.т.. Изчистих си дюзите със спрей за карбуратори на ръка с 12 волта да започнат да пръскат и проблема изчезна за около месец. След това се появи отново. Стигнах до заключението, че горивото ни е прекалено мръсно за кола само с филтър в резервоара и реших да сложа допълнителен горивен филтър някъде по трасето. Взех на filtron PS822 за коли над 1.5 и въпросът ми е дали ще "спъва" алфата този филтър и дали ще имам някакви проблеми въобще с него тъй като не е заводско изпълнение?
    Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
    Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

  • #2
    Ако втория филтър наистина започне да ти чисти бензина,представи си в какво състояние ти е оригиналния.

    Защо не си взел за кола над 2.0,да ти гарантира нужното количество.

    И все пак мисля,че не ти е проблема в горивото.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Ако втория филтър наистина започне да ти чисти бензина,представи си в какво състояние ти е оригиналния.

      Защо не си взел за кола над 2.0,да ти гарантира нужното количество.

      И все пак мисля,че не ти е проблема в горивото.
      Сподели от какъв мислиш, че е проблема.
      Оригиналният е мъка за вадене.. Ще преслушам и него все пак.
      Last edited by 2fast4you; d.m.y г., 22:25.
      Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
      Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

      Comment


      • #4
        Допълнителни филтри, а и изобщо всякакви намеси в горивната система след регулатора на налягането не са приемливи.

        Налягането и дебита на системата трябва да са константни, за да може когато се умножат по инжекторното време да излиза точно количеството гориво... иначе ще се получава неправилна смес.
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Допълнителни филтри, а и изобщо всякакви намеси в горивната система след регулатора на налягането не са приемливи.

          Налягането и дебита на системата трябва да са константни, за да може когато се умножат по инжекторното време да излиза точно количеството гориво... иначе ще се получава неправилна смес.
          Тези регулатори къде се намират?
          Ще го сложа близо до резервоара по мъркуча отдолу или от където минава.. Не съм гледал още.
          Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
          Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

          Comment


          • #6
            На старите коли регулатора беше на бензиновата рейка, и имаха обратен маркуч от него към резервоара, за излишното гориво.
            В такъв случай е по-приемливо да слагаш филтри и да надиш маркучи.

            Модерните коли са с returnless горивна система (без връщане), където регулатора е веднага след помпата, а филтъра е една малка цедка преди помпата. В този случай не трябва да пипаш нищо.
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Няма стари/нови коли. На 156 тс има и от двата вида. На няколко 1.8тс съм сменял помпи с вграден клапан в капака на помпата, моята 156ца беше 2.0 и имаше клапан отпред в двигателния отсег, на 1.6 съм вадил помпа също с регулатор отпред. Така че зависи какво са боднали в завода.

              Пс Конкретно на 159 жтс нямам представа от кой тип е помпата. По-скоро бих те посъветвал да огледаш самата помпа и цедката и, тъкмо ще прецениш дали е възможно поставянето на допълнителен филтър (ако е с 1 маркуч е с вграден клапан, ако са 2 значи клапана е отпред).
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от 2fast4you Покажи съобщение
                Сподели от какъв мислиш, че е проблема.
                Оригиналният е мъка за вадене.. Ще преслушам и него все пак.
                Ако наистина е от боклуци във филтъра,все си мисля,че проблемите ще са ти във високите обороти, а не трудно палене и прекъсване.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  Ако наистина е от боклуци във филтъра,все си мисля,че проблемите ще са ти във високите обороти, а не трудно палене и прекъсване.
                  Ако поради запушване, спукан горивопровод, или умираща помпа, налягането падне, да речем с 1 бар, проблемите започват още с паленето, повярвай.
                  Колата не работи както трябва в нито един диапазон обороти, пали трудно, глъхне, пука в смукателя, не върви, гасне, прекъсва, и т.н.
                  Може с много мъка да успее да те прибере.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                    Ако поради запушване, спукан горивопровод, или умираща помпа, налягането падне, да речем с 1 бар, проблемите започват още с паленето, повярвай.
                    Колата не работи както трябва в нито един диапазон обороти, пали трудно, глъхне, пука в смукателя, не върви, гасне, прекъсва, и т.н.
                    Може с много мъка да успее да те прибере.
                    Съгласен
                    Мисълта ми е да си провери наличните компоненти и тяхната изправност,преди да вгражда и други.
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #11
                      Тази кола си регулира налягането допълнително и ако не е наред, то светва грешка.
                      Ако филтъра си има дебит, в което не се съмнявам, то не е проблем да се сложи.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Аз бях заредил кофти бензин и ми се беше натрупал боклук по цедката. Изкарах помпата и реших да я измия с водоструиката. Мрежата на цедката се беше втвърдила от кофти горивото и се счупи на парчета.
                        Сложих 2 горивни филтъра и направих грешката да пробвам дали ще върви така.
                        Напълних рейката на колата с боклуци, филтрите - поне бензиновите, почти нищо не филтрираха.
                        Смених инжекторите за 40лв от м-партс изчистих системата, намерих си помпа с цедка и всичко се оправи.
                        След 4-5 месеца ми се прецака клапана за налягане, който при мен беше на рейката и напълни цилиндрите с бензин и смеси маслото с бензин.
                        Открихме, че е клапана проблемен, сменихме го .. но дюзите ми бяха подпушени по някаква причина и буквално не палеше на бензин (имам LPG също).
                        Със спрей и акум. от ups ги позачистих с повече газ по магистралата ... стана работата. Колата работи отлично и днес. -поне до 200 с A95

                        Та провери си цедката на горивната помпа ако имаш възможност, филтрите при дизела не знам дали могат да уловят много.
                        Дюзите ти щом са били запушени, трябва да покараш едно известно време на педал .. за да се отпушат на цяло, манипулацията със спрея е с частичен ефект.
                        За да са запушени, трябва от някъде да е проникнала гадната утайка ... учудващо за мен, цедката на помпата я филтрира много добре за разлика от горивен филтър *пробвал съм и да прецеждам с маркуч и филтър, замърсено гориво. - няма ефект.
                        Last edited by flipz; d.m.y г., 23:47.
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #13
                          А аз да питам, колата газ има ли?
                          Ащо няма търси проблема в кънистър системата и херметичността на помпата.
                          Свалял към горивни филтри на който стойката е изгнила а те още пропускат достатъчно

                          Comment

                          Working...
                          X